musicphotolife

Direktlänk till inlägg 21 juni 2013

Midsommar

Av Felicia - 21 juni 2013 16:03

Hey girls!

glad #midsommar på er ät mycket #jordgubbar!

Jag bloggade inte igår eller idag så tänkte blogga lite nu!

Igår hade jag bara chill så det var väldigt skönt!

Idag är det midsommar så ät jävligt mycket jordgubbar som jag tänker göra!

Jag var låg i blodsockret nyss så jag skakade så sjukt mycket i benen!

Om ni undrar något om Diabetes så är det bara att fråga på bloggen eller så kan jag göra ett helt inlägg om Diabates!

Nu ska jag spela lite spel på datorn!

 

Bye Amigos!

 
 
Ingen bild

Paula

22 juni 2013 10:59

Glad midsommar på dig med!

Felicia

22 juni 2013 14:54

Detsamma! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 8 juli 2013 16:47

Hej Paula du måste läsa detta! Läs min nya blogg snälla den heter bryrdudig.bloggplatsen.se snälla kolla!!! ...

Av Felicia - 26 juni 2013 15:32

Hey girls! Jag lämnar nu denna blogg för jag har helt enkelt tröttnat på bloggplatsen.se Jag har nu startat en blogg på blogg.se Ni måste lova mig att ni ska kolla på den! Älskar er! Bye amigos! Paula du är en jätte fin tjej och du kom...

Av Felicia - 25 juni 2013 16:47


Hey girls! :) Har inget att blogga om just nu vill bara blogga för uppdateringen. Jag tappar väldigt många läsare om jag inte bloggar på någon dag och då är det liksom inge kul att ha bloggen :(. Jag vet inte ens om jag vill hålla på att blogga...

Av Felicia - 25 juni 2013 13:23


Hey girls! Inatt ska jag lägga upp en video när jag sover för då använder jag inte internet och det ärJuni favoriter :D. Har aldrig spelat in en favorit video så det var riktigt spännande. Jag funderar på att koda på blogg.se för jag vill bli r...

Av Felicia - 24 juni 2013 22:38


Hey girls! Skaffade precis Ask.fm för jag har fått så sjukt många frågor om det så nu har jag det :D. Ni måste såklart skicka en fråga! Jag svarar 99% sant. Ask.fm/tomtenmamma Ni får skicka nu!   Bye Amigos! ...

Om mig....♥

 

               Hej!

Jag är en väldigt glad och fantasig tjej och är väldigt spel beronde   .

Jag ÄLSKAR att spela Minecraft och att skypa med kompisar.

Mina intressen är: Shoppa, Sminka någon/sig själv och att vara med familj och vänner!

Jag hatar segt internet,pizza och mobbning!

Jag är blondhårig och är 10 år gammal!.Jag fyller år 31 maj och har namnsdag den 14 februari och 18 februari!

Men det var väl det viktigtaste om mig.Släng gärna in lite kommentarer och frågor    

 .

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Coypright ☺

Jag har copyright på alla mina bilder som jag lägger upp om jag har tagit dom själv så det får man inte kopiera.Sedan gör jag mina headers själv och jag skulle bli tacksam om ni kommer på egna ider.Om ni skulle be mig göra en header till er så får ni faktiskt komma på egna ider,vill inte vara dryg men såndana regler är mina   .Jag blir mindre glad på er som frågar för det är faktiskt för mig oacceptabla frågor.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen



Tiny Hand



Skapa flashcards