musicphotolife

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Felicia - 13 juni 2013 14:51

Hey girls!
Sitter i bilen och är på väg hem till mig.
Min stora syster har precis köpt en iphone 4 så jag är skit avis!!!!
Nu mår jag illa så jag kan inte skriva mer xD.
Bye Amigos!

Av Felicia - 13 juni 2013 09:41

Hey girls!

Nu har jag sommarlov!!!!

Så otroligt skönt att bara vara hemma i 2 månader utan att gå upp 6 på morgonen och att åka skolbuss!

Istället går man upp 10 och käkar god mat och badar och är på stranden!

På skolavslutning sjöng vi

Bye Amigos!


Av Felicia - 13 juni 2013 07:01

Hey gils!

Idag är det skolavslutning och sen är det sommarlov!
Yes jag längtar så sjukt mycket till att bada och vara på stranden!

 

Bye Amgios

Tidigare månad - Senare månad

Om mig....♥

 

               Hej!

Jag är en väldigt glad och fantasig tjej och är väldigt spel beronde   .

Jag ÄLSKAR att spela Minecraft och att skypa med kompisar.

Mina intressen är: Shoppa, Sminka någon/sig själv och att vara med familj och vänner!

Jag hatar segt internet,pizza och mobbning!

Jag är blondhårig och är 10 år gammal!.Jag fyller år 31 maj och har namnsdag den 14 februari och 18 februari!

Men det var väl det viktigtaste om mig.Släng gärna in lite kommentarer och frågor    

 .

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Coypright ☺

Jag har copyright på alla mina bilder som jag lägger upp om jag har tagit dom själv så det får man inte kopiera.Sedan gör jag mina headers själv och jag skulle bli tacksam om ni kommer på egna ider.Om ni skulle be mig göra en header till er så får ni faktiskt komma på egna ider,vill inte vara dryg men såndana regler är mina   .Jag blir mindre glad på er som frågar för det är faktiskt för mig oacceptabla frågor.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen



Tiny Hand



Ovido - Quiz & Flashcards