musicphotolife

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Felicia - 14 juni 2013 20:17

Hey girls!

Jag tänkte tipsa min bästa bästis i bästa världen som heter My!

Vi träffades genom att jag fick ett Kik meddelande att hon gillade min kanal och typ att vi kunde spela Minecraft tillsamans!

Vi addade varandra på skype och första gången vi skypade var det väldigt pinsamt   .

Vi var helt tysta och visste inte vad vi skulle säga heheh.

När vi satt där helt tysta så började vi prata med varandra efter några minuter och vi körde lite Minecraft tillsamans på en jätte trevlig server.

Vi började prata nästan varje dag förutom när vi hade mycket i skolan och så.

Vi vart bästisar och vi har varit det i en månad nu!

Nu har båda fått sommarlov och vi kan prata varje dag från topp till tå och vi kanske ska till och med träffa varandra i sommar och det skulle vara jätte kul!

 

Klicka på bilden så kommer ni till världens bästa My!

Bye Amgios

Av Felicia - 14 juni 2013 15:14

Hey girls!

Har igentligen inget att blogga men det gör jag iallafall.

Det har åskat lite och regnat jätte mycket men solen börjar titta fram bland molnen nu!

 

Bye Girls!

Av Felicia - 14 juni 2013 09:34

Hey girls!

Jag mår lite dåligt över att jag inte bloggade igår på kvällen och på eftermiddagen men jag hade så otroligt ont i huvudet och i magen så jag nästan grina!

Jag kollar på sommarlovs morgon nu och det är så härligt och se det!

Det är inte så härligt väder här hos mig utan det är lite regn och det blåser!

 

Bye Amigos!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig....♥

 

               Hej!

Jag är en väldigt glad och fantasig tjej och är väldigt spel beronde   .

Jag ÄLSKAR att spela Minecraft och att skypa med kompisar.

Mina intressen är: Shoppa, Sminka någon/sig själv och att vara med familj och vänner!

Jag hatar segt internet,pizza och mobbning!

Jag är blondhårig och är 10 år gammal!.Jag fyller år 31 maj och har namnsdag den 14 februari och 18 februari!

Men det var väl det viktigtaste om mig.Släng gärna in lite kommentarer och frågor    

 .

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Coypright ☺

Jag har copyright på alla mina bilder som jag lägger upp om jag har tagit dom själv så det får man inte kopiera.Sedan gör jag mina headers själv och jag skulle bli tacksam om ni kommer på egna ider.Om ni skulle be mig göra en header till er så får ni faktiskt komma på egna ider,vill inte vara dryg men såndana regler är mina   .Jag blir mindre glad på er som frågar för det är faktiskt för mig oacceptabla frågor.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen



Tiny Hand



Ovido - Quiz & Flashcards